skip to Main Content

Help | BOAtrainer.nl

Kom je ergens niet helemaal uit? Wij denken graag met je mee!
Kijk allereerst of je hieronder jouw vraag of probleem tegenkomt.

Deelnemer via groepsinschrijving
Ben je deelnemer geworden via een groepsinschrijving? Vraag allereerst jouw contactpersoon of je correct bent ingeschreven, en met welke gegevens. Mochten er problemen zijn, dan kan jouw contactpersoon hier melding van maken, en gaan we dit uiteraard meteen oplossen.

Inloggegevens kwijt

Ben je je inloggegevens kwijt? Klik op de button hieronder, en je ontvangt een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord in te stellen. Krijg je geen e-mail binnen, controleer dan even je SPAM-folder.

FAQ | Veelgestelde vragen

Bekijk hier de antwoorden op veelgestelde vragen (FAQ). Staat jouw vraag er niet tussen, of is het antwoord je niet geheel duidelijk? Neem gerust contact op, dan denken we graag met je mee.

Aanmelden

Zoek in ons trainingsaanbod naar de juiste training. Bij elke training staat aangegeven uit welke onderdelen de training bestaat en of dit onderdeel een online training is, of een praktijktraining.

Online training

  • Je ziet bij de training de optie om deze toe te voegen aan je winkelmand.
  • Voeg de training toe aan je winkelmand (ook als deze gratis is)
  • Ga naar je winkelmand (rechtsboven in je scherm)
  • Doorloop het afrekenproces. Hierbij kan je kiezen of je in wilt loggen als bestaande gebruiker, of een account aan wilt maken als je nieuw bent.
  • Na het doorlopen van het afrekenproces staat de cursus in ‘Mijn Profiel

 

Praktijktraining
Klik op de button ‘Inschrijven’. Vervolgens vul je het formulier in, welke je direct kunt versturen. Vervolgens nemen wij contact met je op om de inschrijving compleet te maken.

Zie je een cursus niet in je overzicht?

  • Controleer of je alle stappen van de inschrijving hebt doorlopen (zie bovenstaande vraag en antwoord).
  • Maak GEEN gebruik van Internet Explorer. Deze browser ondersteunt niet alle technieken, zelfs de nieuwste versies niet. Maak bij voorkeur gebruik van Google Chrome.
  • Werk je op een mobiele telefoon of tablet? Probeer in te loggen via een PC of laptop. Mogelijk ondersteunt jouw mobiele telefoon of tablet niet alle technieken.
  • Probeer je cookies / geschiedenis te wissen.

Helpt dit niet? Neem dan contact met ons op, dan gaan we het z.s.m. voor je verhelpen.

Inlogproblemen

Krijg je de melding dat je een onbekende gebruikersnaam hebt ingevuld? Probeer in te loggen met je e-mailadres (en je wachtwoord uiteraard).

Werkt dit niet?

    • Ik meld mijzelf aan: Volg je voor de eerste keer een cursus, zorg dat je de complete registratie doorloopt. Pas dan is je account met de gekozen training actief. Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op, dan denken wij graag met je mee.
    • Ik ben aangemeld via een groep: Vraag bij jouw contactpersoon na of je correct bent ingeschreven. Zo niet, dan kan hij dat alsnog voor je verzorgen.

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik hier om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Volg de stappen in je scherm, en je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Het kan enkele minuten duren voordat je de e-mail binnen krijgt. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk in je SPAM-folder of de e-mail daar is binnengekomen.

Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op, dan proberen we het zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Back To Top